Оқу

Белсенді дамып келе жатқан телекоммуникациялық нарық жағдайында нарықтағы берік орынды тек өз қызметкерлердің кәсіби деңгейін әрдайым арттыра отырып, ұстап қалуға болады. Ұдайы оқу — қызметтің бір бөлігі және кәсіби өсу үшін дереу шарт болып табылады. Барлық деңгейдегі қызметкерлерді оқыту жалпы қызметкерлерді дамытудағы негізгі құрамдас бөлігі болып табылады және Қоғамның бәсекелестік артықшылығының күшеюіне септігін тигізеді. Біздің Компаниямыз өз кадрларының ұдайы кәсіби дамуына күш пен құралдарды аямайды, өйткені біз қызметкерлердің оқуына жіберілген шығындар адам ресурстарына деген ұзақ мерзімді инвестиция екендігін түсінеміз.

Қызметкерлерді оқытудың негізгі мақсаттары

1. Ұзақ мерзімді уақытқа Компанияның даму стратегиясын есепке ала отырып, қызметкерлердің кәсіби мамандығының жоғарғы деңгейін сақтау.

2. Компанияның байланыс қызметкерлерінің бәсекелестігін еңбекті ұйымдастыруда, технологияларда, өндірісті басқаруда қазіргі заман тенденцияларын қолданудың білімі мен тәжірибесін тарату негізінде арттыру.

3. Қызметкерлерді жаңа өндірістік мақсаттарды орындауға дайындау, озық болуға қызмет ету;

4. Қызметкерлердің кәсіби мәдениетін арттыру;

5. Кадрлық резерв кандидаттарын дайындау;

6. Компания мен еңбек нарығында қызметкерлердің кәсіби рейтингін арттыру.

Біздің Компанияда оқытудың келесі түрлері бар:

  • жаңа қызметкерлерге арналған  — интегралданған оқу;
  • лауазымдық міндеттерін табысты орындау үшін — кәсіби оқу;
  • коммуникациялық дағдыларды оқыту.

Обратная связь

Текст

Имя Фамилия

Ваш e-mail

Рақмет, Сіздің хабарыңыз жіберілді.